Saturday, February 13, 2010

JERAI KIAN MENJUARAI RAKYAT


MAKLUMAT TERKINI : UMNO JERAI sedang giat mempromosikan Program Juara Rakyat peringkat Parlimen Jerai.

Dengar habag,Dato Shafie Afdal akan melancarkannya di Kampong Ruat pada hujung bulan ini.program membela rakyat ini dok dengar-dengar ada banyak program kebajikan yang diberikan kepada rakyat diseluruh Jerai tanpa dok kira fahaman politik.

Akar umbi Jerai juga la ni dok bercakap,pemimpin PAS Jerai dok kalut bagi buah limau kat orang cina di yan,guag cempedak dan sg limau,yang peliknya selalu yang dok tengok orang cina yang bagi kat orang melayu buah limau bila mai gong xi fat choy,ni terbalik kuang pula bila PAS bagi buah limau kat orang cina,ada juga yang tengok pemimpin PAS Jerai sanggup bersalam dengan sorang nyonya tua yang baru habis basuh daging babi,punya teruja nak bagi limau,hai tak tau lah PAS oh PAS.

Apa pun dok dengar juga yang UMNO Jerai akan menyertai Jamuan Rumah Terbuka BN Jerai yang diadakan sempena Tahun Baru Cina di guag Cempedak dengan tema 1 Malaysia.

La ni dok dengar juga yang gerak kerja penerangan UMNO Jerai cukup hebat dengan ceramah penerangan pasai isu-isu semasa ,Penerangan UMNO nampak gayanya macam dapat dos baru dalam mengerakkan aturcara aktiviti UMNO,Baguihlah kalau macam tu,harap-harap berterusanlah.

Dato mie juga depa bagi tau dah mula pandai susun atur gerak kerja politik UMNO Jerai,dengar habag banyak rakyat miskin akan dapat pembelaan dari UMNO Jerai,kalau yang miskin tegar akan dibantu,yang sakit diubati,yang pandai belajar akan dibela dan disara,sempena bulan kebajikan Juara Rakyat,UMNO akan bertekad akan menjadi Juara dalam membela kehidupan rakyat dari dulu,kini dan sampai bila-bila kerana selagi ada UMNO selagi itulah akan ada pembelaan untuk rakyat.







4 comments:

  1. Susah nak percaya lah Jeraiyan..Takut-takut kita yang canang deghaih kata UMNO Kedah dah mula bangkit. Orang kata macam tidur malam terjaga bangun pi kencing saja pastu tidoq balik..

    ReplyDelete
  2. ALAHAI CCZ...NI NAMPAK GAYANYA LAIN LAH DARI DULU,DULU DEPA CUAI SANGAT,LA NI DEPA DAH SEDAG DIRI DAH TAU DOK DALAM KALAH,BERJUANG KENA PADA JALAN YANG BETUI,LAGI PUN RAKYAT DAH BANYAK MAI BALIK KAT UMNO,HARAP-HARAP DEPA TAK KENCING BERDIRI DALAM TIDOG LAH NO?.........

    ReplyDelete
  3. hehehe..harap2 tak begitulah..kencing berdiri tak baik..

    ReplyDelete
  4. PAS hanyalah parti JAGUH KAMPUNG...Kehebatan mereka hanyalah pada orang kampung yang mudah terpedaya dengan kata nista dan janji manis dibibir. Bila bersama PR, mereka adalah yang menurut perintah sahaja...

    ReplyDelete

Ulasan anda tanggungjawab anda,jangan salahkan orang lain atas kesilapan anda....